Thursday, July 26, 2007

satu hari di cmead ::



Selamat datang or welcome to everybody.
Apa kabar semua sebelum tu aku nak cakap terima kasih sebab masih ader nak singah kat blog aku.Actualy blog aku kali lebih tertumpu pada hal peribadi.

Pagi nie aku rasa segar sikit sebab tidur awal thanks man teman aku diner kat dengkil.
cuma mood aku semalam kureng teringin pulak,nak makan mcchicken kempunan sebab pakku
penat baru lepas main futsal is ok mybe next time yeah pak ku hero honda team cmead.oklaa berbalik pada cerita hari nie ermm pepagi lagi aku sampai terus gerak sirah untuk breafast ramai giler orang kat sana ermm .Tah mana tah datang budak2 korea . abis makan apa lg kerja laa banyak tugas yang belum di selesaikan,

Dalam otak aku konvo job arghhhhhh naik keriting rambut aku di buatnya.Kat opis aku mudar madir atas alasan tekanan biasala designer kalau takda tekanan bukan designerlaaa... terfikir sejenak tentang duit huh baru teringat akupun call consultations punya nak tanya pasal payment so punya tanya dia kata dah masuk tapi tak tahu yang mana masuk . Then ilzam call chino awak dua consultations pertama CRPP kerja yang hampir setengah tahun dan ibiz empat bulan janji dapat pakcik kayo apa lagi bila dengar duit dah masuk senyum sampai ke telinga laa .Memandangkan kerja bukan buat sorang so kena bagitahu keh. Syukurlaa bertambahlaah baju baru anak keh brand KIKO hihihihihi.

Waktu lunch dah aku bersama ibu cun melecun kitorang pakat g terminal aku nak makan Nasi goreng ayam peyek pelik punya tapi rasa oklaa haraga RM 6 mahal gak tu .Biasala terminal lambat seminit takdapat kerusi macam main kusi beracun la pulak ,masa tu kitorang lucky so dapat pian andthe gang lepak meja sebelah setelah makanan sampai kitorang makanlaa lapar nie. biasalah ibu mudanie banyak story diorang ,so aku fokus makan jerlaa .Acara lelaki macho kat meja sebelah apalagi sedut asaplaa( merokok) join setablelaaaaa. setelah selesai aku drive untuk ibu ibu yang cun sambil seloroh dalam keta ko nie chino dah macam ader bii 4 "aku bini pertama bini yang tua hahahhahah sedarpun fadh then keh bini no dua,melor bini no 3 then farah no 4 paling bongsu, hahahhahhahha senyum panjang aku.

Sampai dapat parking then solat zohor tugas bermula pulak acara lain kali nie meeting bersama BU untuk letak harga then diorang berminat untuk suruh buat design untuk barang2 diorang pastu diorang suruh akupulak slowtalk dgn vendor aper cer weh gue cmeadla bukan dept CHINO kalau ader untung gue sapu jer janji masuk poket.balik opis mengadap komputer ,ader orang datang opis pulangkan hp oo hp wawa,aku pun apalgi buatlaa tanay wawa i call u so manytimes takda orang angkatpun hihiihih pahal dalam poket hihihi saja nak tgk muka wawa bila cuak pasti manis macam dodol ahhahhahahha ermm dipun dah syak tak padai betul aku buat trick akupun bagilaa dgn muka selamber hihihihi.janagn lupa lagi tau kang saya ambik baru tahu,

keh datang minta tolong nak buat baner blog ,ok layan jerlaa sekurang orang suka design aku ahhahahhahah.sementara tu programe book ader masalah so fadh pinjam komputer untuk print nak antar petang nie.bikin punya bikin gue tgk cermin memang tak rupa orang dahh rambut dah jadi afro.orang tahap giler baban nie ermm ambik kesempatan laa buat blog baru hihihihihi nak join budak seni bintang dgn keheleven.ermm tgh buat datang pulak orang ERU 'chino puan azura complain taknak tu taknak nie ermmm dalam atiee dah 2 bulan tersadai baru sekarang sedang what the tut. oklaa apa bleh buat chino the best buat jer.masaklaa standby .....................................................balik jap penat kang sambung

...........................................................................

Michael Buble
Home

Another summer day
Is come and gone away
In Paris and Rome
But I wanna go home
Mmmmmmmm

Maybe surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home
Oh I miss you, you know

And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
“I’m fine baby, how are you?”
Well I would send them but I know that it’s just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that

Another aerorplane
Another sunny place
I’m lucky I know
But I wanna go home
Mmmm, I’ve got to go home

Let me go home
I’m just too far from where you are
I wanna come home

And I feel just like I’m living someone else’s life
It’s like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
But this was not your dream
But you always believe in me

Another winter day has come
And gone away
And even Paris and Rome
And I wanna go home
Let me go home

And I’m surrounded by
A million people I
Still feel alone
Oh, let go home
Oh, I miss you, you know

Let me go home
I’ve had my run
Baby, I’m done
I gotta go home
Let me go home
It will all right
I’ll be home tonight
I’m coming back home


Samsons

Kenangan Terindah

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus

2 comments:

fadh said...

weh.. bini tua bleh dapat title datin tau!

keh said...

Rambut ko bukan dah kerinting ker?..ape nak kerinting lagi.. haahaha ilek aa...